Dnešní podniky komunikují mnoha způsoby. Každá forma komunikace obvykle vyžaduje vyhrazenou aplikaci, která v izolovaném stavu pracuje dobře. Přemostění několika komunikačních kanálů však může být obtížné a nespolehlivé, což je obzvláště zřejmé v případě spolupráce několika různých zařízení.
V tomto ohledu musí IT oddělení rychle zajistit činnost a spolupráci více uživatelů a musí umožnit, aby zaměstnanci mohli volat prostřednictvím podnikové sítě, to vše při splnění požadavků firemních zásad a dodržení předpisů.
Řešení? Cisco Spark.
Jedná se o víc než jen o aplikaci. Cisco Spark je kompletní nabídka služeb spolupráce postavená na řešení Cisco Collaboration Cloud. Aplikace je vybavena veškerými komunikačními nástroji, které uživatel potřebuje pro zajištění vyšší produktivity bez ohledu na to, kde pracuje. Aplikace Cisco Spark je od začátku navržena pro mobilní a cloudové služby a umožňuje zasílání zpráv, volání a schůzky v rámci podniku prostřednictvím integrované sady funkcí, kterou nabízí pouze platforma Cisco Collaboration Cloud.
Na svém zařízení se systémem iOS jednoduše klepněte na položku Kontakt, Oblíbené nebo Poslední hovor a okamžitě můžete iniciovat hlasový hovor nebo videohovor pomocí aplikace Cisco Spark. Hovor v aplikaci Cisco Spark můžete také přijmout přímo z uzamčené obrazovky a používat hlasové příkazy služby Siri nebo náhlavní soupravu připojenou pomocí Bluetooth, s jejichž pomocí můžete volat a ovládat hovory. Můžete také využít funkce dalšího hovoru na lince mezi mobilními sítěmi a aplikací Cisco Spark. Kromě toho hybridní služby Cisco Spark dokážou přepojit příchozí firemní volání na vaše mobilní zařízení. Současně umí odchozí volání využívat stávající plány vytáčení a nejméně nákladné směřování.
Tyto možnosti spolupráce jsou navrženy pro podnikové prostředí.